Vietnam rondreis 2017 - Overzicht

28 februari 2017 - Schiedam, Nederland

Binnenkort gaan we op reis naar Vietnam. Via deze blog willen we belangstellenden op de hoogte houden.

We beginnen in Hanoi en blijven drie nachten in deze leuke stad. Hierna de bekende boot met overnachting in de Halong baai met zijn prachtige karstbergen.
Vanuit de boot stappen we in de nachttrein naar Sapa in het uiterste noorden. Hier wonen 10 verschillende kleurrijke bergstammen. We bezoeken twee kleurrijke markten en maken dagtochten naar dorpen in de omgeving.

Met de trein terug naar Hanoi, waarna we meteen verder vliegen naar central Vietnam. In Hué en Hoi An kun je je nog helemaal in de eeuwenoude cultuur dompelen. Vooral de oude stad van Hoi An is een must voor elke Vietnam bezoeker.

Na een kleine week weer verder naar Saigon, van waaruit we de omgeving en de Mekong delta uitvoerig gaan verkennen.

Ten slotte drie nachten in de jungle van Cat Tien. Hier gaan we op zoek naar aparte gibbons, nachtdieren en de vele kleurrijke vogels.

Na ruim drie weken zit het er op en vliegen we vanaf Saigon via Bangkok weer naar huis.

1. Hans & An:
    28 februari 2017
    Ben reuze benieuwd naar jullie verhalen, wij hebben buiten Sapa en Cat Tien dit traject ook gedaan en er van genoten, heel veel plezier alvast
    Anneke en Hans
  2. Herman en Lucie Breur:
    3 maart 2017
    Hoi Ineke en Jos,
    Dat wordt weer een schitterende reis. Geniet er van! Leuk dat we jullie reis weer kunnen volgen.
    Groetjes,
    Herman en Lucie
  3. Erik en Denise:
    3 maart 2017
    Lieve Jos en Ien,

Heel veel plezier en mooie indrukken tijdens deze bijzondere reis gewenst! We kijken uit naar jullie verhalen en belevenissen.
    Doe voorzichtig !

Liefs, Denise & Erik
  4. Nine de Harder:
    Hallo Ien en Jos,

Geniet van jullie reis naar Vietnam. Fijn dat ik jullie een beetje in de gaten kan houden
    Heel veel mooie momenten met elkaar!!!

liefs van Nine
  5. Gijs en Yvonne:
    4 maart 2017
    Daar gaan ze weer hoor .

Leuk hoor, doen jullie goed...

Groetjes, en heel veel plezier op jullie nieuwe trip , Gijs en Yvonne
  6. Janneke:
    4 maart 2017
    Heel veel plezier en mooie avonturen!
  7. Peter Croonen:
    6 maart 2017
    Ik wens jullie een hele mooie periode in Vietnam.
  8. Martin van Leeuwen:
    6 maart 2017
    Heel veel plezier en goede reis!!!
  9. Stella en Maarten:
    8 maart 2017
    Lieve Ineke en jos,

Wat een prachtig reisverhaal , we hopen , dat jullie een hele fijne tijd
    Tegemoet gaan en optimaal genieten!